Zadaj swoje pytanie:

Zadaj swoje pytanie:

MOC.LIAMG%40LP.ETADEHTEVAS

Zadaj swoje pytanie:

MOC.LIAMG%40LP.ETADEHTEVAS

Regulamin

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE1.1. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie internetowym pod adresem www.karteria.pl oraz zasady dotyczące zarządzania danymi klienta, zakres odpowiedzialności, warunki reklamacji oraz wszelkie inne informacje porządkowe. 1.2. Osoba Maryna Zhukova z siedzibą w Nysa przy ul. Janusza Korczaka 29/34, jest właścicielem i administratorem (zwany dalej „Wydawcą”, “stroną internetową”, “sklepem internetowym”).1.3. Niniejszy dokument stanowi formę umowy między Wydawcą a Klientem/Kupującym korzystającym z Serwisu.
2. WARUNKI KORZYSTANIA2.1. Korzystanie ze sklepu internetowego oznacza akceptację przez Klienta niniejszego regulaminu w całości oraz przepisów Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. Nr 133, poz. 883). Serwis, strona internetowa oraz znaki firmowe są własnością Maryny Zhukovoj i podlegają ochronie prawnej. Materiały zawarte na stronie internetowej, w tym teksty, grafika, zdjęcia, nie mogą być kopiowane i wykorzystywane w jakikolwiek sposób.2.2. ZAMÓWIENIA I KONTO KLIENTAZamówienia na stronie internetowej mogą składać wyłącznie Klienci, którzy dokonali rejestracji oraz zapoznali się z treścią niniejszego regulaminu i go akceptują. Aby utworzyć indywidualne konto klienta, należy wypełnić formularz rejestracyjny.Klient musi podać swoje dane osobowe oraz adres e-mail podczas rejestracji. Dane te będą wykorzystywane w celu realizacji zamówień, rozliczania ich oraz dostarczania pod właściwy adres oraz kontaktowania klienta przy realizacji zamówień. Klient akceptując regulamin wyraża zgodę na otrzymywanie informacji za pośrednictwem poczty elektronicznej, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 roku „O świadczeniu usług drogą elektroniczną” (Dz. U. Nr 144 z 2002 r., poz. 1204).Operator zobowiązuje się nie udostępniać danych swoich Klientów osobom trzecim.
3. PROCEDURA SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ3.1. Umowa (złożenie zamówienia) zostanie zawarta w momencie dostarczenia przez Klienta wszystkich plików oraz niezbędnych danych do realizacji zamówienia.3.2. Zamówienia na stronie internetowej mogą być składane przez Klientów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.3.3. Realizacja zamówień odbywa się starannie, precyzyjnie i w jak najkrótszym czasie. Czas dostawy zamówienia powinien być zgodny z informacją podaną na stronie internetowej. W przypadkach specjalnych termin realizacji może ulec wydłużeniu, o czym Klient zostanie poinformowany.3.4. Tolerancja dopuszczalnego braku zgodności wymiarów zamówionego towaru z otrzymanym wynosi 5 mm.3.5. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z niewłaściwego przygotowania plików do druku przez Klienta. W takim przypadku termin realizacji zamówienia jest liczony od momentu dostarczenia przez Klienta plików do druku w odpowiedniej formie.3.6. Wysyłka zamówień jest realizowana przez osoby trzecie (zwane dalej Dostawcami) zgodnie z wyborem Klienta podczas składania zamówienia, według zasad i cen określonych na stronie internetowej.3.7. Terminy dostawy podane na stronie internetowej są jedynie orientacyjne.3.8. Zrealizowane zamówienia są dostarczane pod adres podany podczas rejestracji lub składania zamówienia.3.9. Nie wystawiamy faktur VAT, ale możliwe jest wystawienie rachunku uproszczonego. W tym celu należy zgłosić takie żądanie podczas składania zamówienia.

4. MATERIAŁY DO WYDRUKU4.1. Klient jest w pełni odpowiedzialny za wszelkie wady prawne wynikające z treści i formy dostarczonych do druku plików, w tym za naruszenia praw osób trzecich. Klient deklaruje, że przesłane pliki nie zawierają wirusów i nie spowodują awarii oprogramowania ani urządzeń komputerowych. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe przygotowanie plików do druku przez Klienta.4.2. Ze względu na zróżnicowanie monitorów i związane z tym różnice w wyświetlaniu kolorów, wydruki mogą nieznacznie różnić się pod względem zgodności barw z tym, co Klient widzi na swoim monitorze. Różnorodność stosowanych profili kolorystycznych przez maszyny drukujące również może wpłynąć na różnice kolorystyczne między wydrukami, odbitkami zdjęć, a także między wydrukami zdjęć z domowej drukarki. Z tego powodu Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy wynikające z niewłaściwego kalibrowania monitora Klienta lub wyboru nieodpowiedniego profilu kolorów.
5. FORMY PŁATNOŚCI5.1. Za zamówienia można zapłacić przelewem (koszt produktu + koszt wysyłki) za pomocą formularza płatności, który będzie dostępny po złożeniu zamówienia. Towar zostanie wysłany do produkcji po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia (np. z powodu braku towaru) pełna kwota zostanie zwrócona na wskazane przez Klienta konto w najszybszym możliwym terminie.
6. DOSTAWA
6.1. Klient ponosi koszty dostawy, chyba że oferta mówi inaczej. W zależności od wybranej formy płatności, koszt wysyłki jest podany przy każdym produkcie.
6.2. Wysyłki są dokonywane za pośrednictwem firmy kurierskiej, Inpostu lub Orlen Paczka na terenie całego kraju oraz za granicę.
6.3. Wszystkie wysyłane paczki są starannie pakowane w sposób gwarantujący bezpieczeństwo towaru podczas transportu.
6.4. Przed odebraniem paczki, klient powinien zwrócić uwagę, czy nie ma na niej śladów uszkodzenia lub otwarcia. Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności kuriera po podpisaniu listu przewozowego. W przypadku mechanicznego uszkodzenia towaru lub niezgodności z zamówieniem, należy poprosić kuriera o spisanie protokołu szkody, który będzie podstawą do ewentualnych reklamacji. Tylko z takim protokołem podpisanym przez kuriera będą uwzględniane reklamacje dotyczące uszkodzenia towaru.
6.5. Wszystkie paczki wysyłane firmą kurierską są standardowo ubezpieczone, co zapewnia pełne bezpieczeństwo przesyłki.

7. ODPOWIEDZIALNOŚĆ WYDAWCY7.1. Zakupione produkty objęte są gwarancją producenta lub dystrybutora, a także rękojmią Wydawcy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny.7.2. Rękojmia Wydawcy:7.2.1. Reklamacje z winy Wydawcy będą rozpatrywane jedynie w przypadku wad technicznych powstałych przy produkcji produktu lub różnic pomiędzy przedmiotem zlecenia opisanym w formularzu a rzeczywistą zawartością przesyłki.7.2.2. W przypadku reklamacji należy przesłać dokładny opis powodu zgłoszenia pocztą elektroniczną na adres: moc.liamg%40lp.etadehtevas w ciągu 7 dni od daty otrzymania przesyłki. Reklamowany produkt należy odesłać na własny koszt za pośrednictwem przesyłki poleconej na adres nadawcy. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.7.3. Rękojmia przewoźnika:7.3.1. Jeśli istnieje podejrzenie naruszenia zawartości przesyłki lub opakowanie jest uszkodzone, należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera. Odebranie przesyłki bez protokołu oznacza brak zastrzeżeń dotyczących transportu.7.3.2. W przypadku reklamacji należy przesłać zgłoszenie pocztą elektroniczną na adres: moc.liamg%40lp.etadehtevas w ciągu 7 dni od daty otrzymania przesyłki. Towar wraz z protokołem, uszkodzonym opakowaniem oraz dowodem sprzedaży należy odesłać na własny koszt za pośrednictwem przesyłki poleconej na adres nadawcy.
9. REKLAMACJEReklamacje dotyczące błędów w tekście zaproszeń/dodatków będą uwzględniane jedynie w przypadku, gdy drukowana wersja różni się od zaakceptowanego przez Klienta projektu. W przypadku, gdy na papierowej wersji pojawi się błąd (w datach, słowach, błędzie literowym lub merytorycznym), którego nie było w ostatecznej, zaakceptowanej przez klienta mailowo wersji projektu, wtedy będzie to podstawa do reklamacji zaproszeń/dodatków. W innych przypadkach reklamacja nie będzie uwzględniona.
Jeśli w przesłanych produktach są wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, Klient zobowiązany jest niezwłocznie poinformować nas o tym mailowo, a następnie odesłać (w terminie do 7 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki), odpowiednio zabezpieczony towar będący przedmiotem reklamacji na wskazany adres (na swój koszt). Zwracamy uwagę, że warunkiem realizacji roszczeń Klienta jest sprawdzenie paczki przy jej odbiorze oraz wypełnienie protokołu szkody w przypadku uszkodzenia lub braków towarów, gdyż szkody mogą być powstałe z winy firmy kurierskiej.
Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki z odesłanymi produktami.
Różnice kolorystyczne pomiędzy projektem (oglądanym na monitorze) a gotowym wydrukiem, jakie mogą wystąpić, wynikają z przyczyn technicznych (różnice między odwzorowaniem RGB a drukiem CMYK, indywidualne ustawienia monitorów) i nie mogą być przedmiotem reklamacji.
Poszczególne ręcznie wykonywane zaproszenia i dodatki mogą się od siebie nieznacznie różnić i nie mogą być przedmiotem reklamacji.
Maryna Zhukova zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, aby wykonane elementy były na możliwie najwyższym poziomie.

10. ODSTĄPIENIE OD UMOWYNieprzestrzeganie regulaminu serwisu może skutkować wypowiedzeniem umowy przez wydawcę.Z uwagi na fakt, że realizacja zamówienia rozpoczyna się natychmiast po jego przyjęciu i jest ono dostarczane zgodnie z wymaganiami Klienta określonymi w zamówieniu lub ściśle związanymi z jego osobą, Klient po dokonaniu płatności nie ma prawa do odstąpienia od umowy.
11. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH11.1. Administratorem danych osobowych Klienta, zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego, jest Maryna Zhukova, Janusza Korczaka 29/34, 48-303 Nysa., która prodzie Niezarejestrowaną Działalnośc Gospodarczu Rzeczypospolitej Polskiej adres e-mail: .moc.liamg%40lp.etadehtevas11.2. Dane osobowe Klienta zbierane przez Administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego są wykorzystywane w celu realizacji zawartej z nim umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usługi elektronicznej.11.3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, przeniesienia oraz ograniczenia przetwarzania przez administratora, a także prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.11.4. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże brak podania wymaganych danych osobowych określonych w Regulaminie uniemożliwia zawarcie umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usługi elektronicznej. Wymagane dane są wskazywane na stronie internetowej Sklepu internetowego.11.5. W sprawie danych osobowych, Klient może skontaktować się z Maryną Zhukovą poprzez adres e-mail: moc.liamg%40lp.etadehtevas lub listownie na adres: Maryna Zhukova, Janusza Korczaka 29/34, 48-303 Nysa.
12. POSTANOWIEŃ KOŃCOWYCH:12.1. Klient oświadcza, że zapoznał się z niniejszym regulaminem, akceptuje jego postanowienia i zobowiązuje się do jego przestrzegania. W przypadku braku regulacji w niniejszym regulaminie zastosowanie mają ogólnie obowiązujące przepisy prawa, w tym w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego oraz Ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.12.2. Wydawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w regulaminie bez konieczności informowania klientów.Serwis może być korzystany tylko przez osoby pełnoletnie, które ukończyły 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych.12.3. Maryna Zhukova zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie. Dla nowych zamówień obowiązujący regulamin jest opublikowany na stronie. Dla zamówień w trakcie realizacji wiążący jest regulamin z dnia złożenia zamówienia.12.4. Klient, podejmując współpracę, akceptuje regulamin w całości.12.5. Dane osobowe są przetwarzane tylko i wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia. Maryna Zhukova nie wykorzystuje ich w żaden inny sposób.12.6. ArtBud Oleksandr Tkachenko zastrzega sobie prawo do publikacji w internecie materiałów reklamowych, marketingowych oraz promocyjnych WSZYSTKICH SWOICH REALIZACJI.12.7. W przypadku braku regulacji w niniejszym regulaminie, obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.
Wszystkie treści, wzory projektowe i koncepcje autorskie zawarte na stronie internetowej www.karteria.pl zostały zaprojektowane przez Karterię Monikę Zduńczyk i są chronione prawami autorskimi. Wykorzystanie ich w celach komercyjnych jest dozwolone jedynie za wyraźną pisemną zgodą właściciela. Kopiowanie i odbywanie wzorów, projektów, zdjęć i pomysłów jest surowo zabronione.
Każdy klient, który podjął współpracę z www.karteria.pl, jest zobowiązany do zapoznania się z regulaminem. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia klienta z jego postanowień. Regulamin jest dostępny na stronie internetowej www.savethedate.com.pl. Składając zamówienie, klient akceptuje regulamin w całości.